Możliwość komentowania Ochrona praw konsumentów w sektorze finansowym. została wyłączona

Ochrona praw konsumentów w sektorze finansowym.

Otacza nas wszędzie. Bilbordy, tv, prasa, Ogólnoświatowa sieć. Reklama bombarduje nas z każdego kąta. Czy zastawiałeś się w komplecie co to jest marketing. Słowo pochodzi z łaciny reklamo. Jest to pewne graficzne, pisemne lub też audiowizualne złączenie informacji z elegantami perswazji. Zadanie reklamy to przede wszystkim nakłonienie nas kontrahentów oraz odbiorców do zakupu przedmiotów bądź usług. Może również służyć do poparcia akcji społecznych. Niestety większość przesyłów marketingowych łączy się po największej części z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – rzadko dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna przedstawiać nam prawdę o danym artykule. By ją pokazać, należałoby wejść na stronę namioty handlowe. W jaki sposób wiadomo, tak nie zawsze jest. Bo główną funkcją reklamy jest wykorzystanie naszymi emocjami i żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Od czasu do czasu promuje negatywne wzorce oraz pobudza nasze konsumenckie pragnienia. Czasem propaguje akcje prospołeczne i zachęca do czynienia dobra. Trzeba pamiętać, że reklama ukazuje wszystko co odpowiednio, przysłaniając negatywne witryny.

1. Zobacz stronę

2. Zobacz szczegóły

3. Sprawdź teraz

4. Zobacz więcej

5. Kliknij i zobacz Historia finansów i ekonomii:

Comments are closed.